Fitness Mette
Interval træning - GÅ VÆK fedt!

Mette vs. dovenskab 1-0

I morges havde jeg en af de der dage .. hvor man vågner og føler det er ca. 10 min siden man lagde sig på puden – og natten kan da umuligt være gået?!

Mandag er som regel en hård dag for mig, da jeg kl. 05 dribler til København (til Berlingske media, hvor alle min kollegaer sidder) og først er hjemme kl. 21 – det er en PÆNT lang arbejdsdag, og 2 x 4 timer i en bil (det tager det når det er morgen, og eftermiddag ind og ud af kbh!!)

tidlig morgen på vej til kbh

tidlig morgen på vej til kbh

Mandag aften, når jeg er hjemme kl. 21 er ikke meget værd – for jeg er helt færdig efter 16 timers dag. Jeg snakker lidt med manden, får måske en kop the – men ellers er det på hovedet i seng.

I morges vågnede jeg med 2. dags doms i ben og baller (doms som i toiletbesøg og det at komme op fra en stol er IKKE sjovt!!) – hovedet var træt, kroppen øm og jeg havde aller mest lyst til at springe den planlagte træning over og blive liggende en ekstra time. MEN jeg ved at en morgen træning giver mig netop den energi jeg har brug for “dagen derpå”. Uden min træning der, kommer jeg aldrig rigtig i gear.

Jeg gav derfor mig selv et alvorligt los i R…. og kom afsted.

workout

Ganske som jeg havde forudsagt, var det en skøn træning og da jeg var færdig var jeg både høj over den gode træning – men også over at jeg kom afsted på trods.

Et godt råd fra mig, hvis du står i samme dilemma – GØR DET! Følelsen bag efter er det hele værd – og energien du opnår kan ikke måle sig med en time ekstra på langs …

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

 

Næste indlæg

Interval træning - GÅ VÆK fedt!