Fitness Mette
Sunde spise steder i Århus

Ryg træning

Senere i dag står den på rygtræning – og I skal naturligvis ikke snydes for programmet. Jeg skal afsted med min dejlige kæreste, og han er en af dem der forstår at presse mig til maks. Jeg kan egentlig godt lide at træne alene – så er jeg ligesom i mit helt egen univers, behøver ikke forholde mig til noget som helst og kan bare give den alt hvad jeg har …. meeen ind i mellem er det super hyggeligt og ikke mindst motiverende at komme afsted til en gang social styrketræning, især med M.

IMG_8263

Backattack:

A1: Pull down bred – 3 x 10-12 gentagelser  // A2: Pulldown smal – 3 x 10-12 gentagelser (jeg kører gerne øvelse 2 til maks, dvs til jeg ikke kan tage flere)

B1: Seated row – 3 x 10-12 gentagelser // B2 : Fat man pull ups 3 x maks

C1: BB Bent over row 3 x 8-10 gentagelser // C2: Kabel low row (reb helt nede fra, træk mod navlen) 3 x maks

D1: Kabel high row – bred 3 x 10-12 gentagelser // D2: Bent over flyes (DB) 3 x maks.

IMG_0118

slutter af med lidt mave …

Jeg vil forsøge at få manden til at tage lidt billeder af øvelserne senere, så I kan se hvordan de skal udføres – og ellers kan I altid gå på youtube og finde dem under det navn jeg har skrevet ovenfor.

GOD træning!

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

 

Næste indlæg

Sunde spise steder i Århus