Fitness Mette
Hverdags kosten - under sommercut

Dagens træning … ben og skulder

Dagen startede med en lækker træning.

12963687_830330490405187_4630986668554324273_n

Jeg starter stort set alle mine træninger med 10-12 min cardio – enten crosstrainer, løbebånd eller ro maskine. Alt efter temperament.

I morges var jeg vildt træt da jeg kom frem til centeret ( efter at have lavet morgenmad til 3 unger, smurt 6 madpakker, kørt ungerne i skole og gået med hunden) kl. 08! Så jeg besluttede at lave lidt interval løb på løbebånd. 40 sekunders fuld sprint (på ca. 18 km/t) – og 20 sek. pause gentaget i 12 min. Efter sådan en tur er jeg totalt i gear!

Dagens træning så således ud: (HUSK; det her er min vægt, tag den vægt på der passer til dig)

Sæt 1: 4 x 10 back squat (40, 50, 50, 60 kg) // 4 x 10 military press (35 kg)

Sæt 2: 4 x 10 dødløft (50, 60, 70, 80 kg) // 4 x 10 seated shoulder press (16-22 kg)

Sæt 3: ständig leg curls (25 kg på hver ben) // 4 x 10 lateral rais (ca. 8-10 kg)

Sæt 4: Ben press (180-220 kg) // 4 x 10 up right row (27 kg)

Sæt 5: Gluten brigde (50 kg) // 4 x 10 Kabel shoulder cross (bagside skulder)

Sluttede af med 2 maveøvelser – på skå bænk, og kabel crunch.

(alle øvelser kan du finde på youtube hvis du søger på det navn jeg har kaldt dem)

Træningen kørte ret stringent og to ca. 70 min (inkl. opvarming) – ca. 60 sek. pause mellem supersættene. Lækker start på dagen!!

IMG_3117

 

Skal du prøve træningen ovenfor af i morgen? Gi den alt hvad du har!!

   

1 kommentar

  • Lidija

    Kører du en 3-split? Har aldrig prøvet at superset-e med 2 forskellige muskelgrupper, så det skal prøves 👌🏼😉

    Siden  ·  Svar på kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort.

 

Næste indlæg

Hverdags kosten - under sommercut