Fitness Mette
Status fra i Fredags - 1 uge ude.

Road trip – og planer på “den anden side”

I går – søndag, var en fantastisk dejlig dag. Vi vågnede tidligt, manden og jeg – og tog morgen powerwalk turen igennem skov og by sammen – så hyggeligt.

Hjem og spise morgenmad – i form af Torsk, asparges, bønner og agurk (krydret med karry) – jep peakweek er skudt igang og det betyder ret ensformig kost. Men det genere mig ikke, jeg nyder hvert eneste måltid – nærmest uanset hvad det består af -det er MAD!!

11139963_745199135584990_6896821148871495759_n

Efter mad – havde vi planlagt roadtrip – en tur til grænsen for at købe ind – pepsi max, faxe free, slik, nutella, nødder og en masse lækkert til både backstage og Zofia (der bliver 8 år tirsdag efter DM)

12038537_745279298910307_6459807188878118317_n

En perfekt mulighed for mig, for at få slappet maks af – pude i ryggen, sædevarme, tæppe og stængerne i foruden. Vi havde en super skøn tur – og jeg elsker den måde man får snakket sammen på når man er på roadtrip – man skal ikke andet, har bare tid til at lytte, snakke og nyde hinandens selskab.

Vi fik handlet seriøst ind … ups.

slik

RIGTIG mange skriver til mig og spørger hvad der skal ske på den anden side af DM weekenden – og jeg kan starte med at sige at billedet ovenfor kommer til at ske. Min krop skal loades med carbs – alm. mad – sukker og hvad den ellers har måtte undvære de sidste mange mdr.

Jeg har lavet en aftale med mig selv – og Coach, om at den første uge er hellig – den er fri og jeg spiser præcis som jeg har lyst. Træningen og cardionen vil jeg af samme grund holde ret stramt fast i – det er vigtigt at man ikke bare stopper alt det man gør op til scenen på en gang efter scenen. Efter den frie uge er det tilbage på offseason kostplanen (med ugentlig reefeed dag og plads til både kulhydrater og større mængder mad i hverdagen)

Træningen – styrken, holder jeg ved 5 x om ugen – jeg elsker jo mine styrketræninger!! Cardioen holder jeg også fast i det første stykke tid – og vil trappe det gradvist ned – reverse cardio – og præcis som med maden er man nød til at tage tingene gradvist for at kroppen kan følge med …

Om der er konkurrencer i fremtiden ved ingen – meeeen mon ikke .O)

 

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

 

Næste indlæg

Status fra i Fredags - 1 uge ude.