Fitness Mette
Hjemmelavet sukkerfri og hvedefri kammerjunkere

Pre workout … eller …

IMG_7640

Jeg bliver tit spurgt hvad jeg bruger af pre workout – og hvordan jeg tager det. Sandheden er den at jeg faktisk ikke tager pre workout. Jeg gjorde engang – især sidste år på diæt, men jeg synes jeg oplevede flere negative ting end gavnlige. Bla. fik jeg kvalme af mange af dem – og virkningen aftog (efter et par uger kunne jeg slet ikke mærke det længere) – og lige så højt som jeg “fløj” under træningerne – ja lige så hårdt ramte jeg en mur bag efter.

10844103_1386450271650978_1109291884_a

Der er dog en pre workout som jeg har haft rigtig meget glæde af – som jeg en sjælden gang i mellem kan finde på at tage, hvis energien mangler og programmet siger “legday”!!

Det er DET her!  Virkningen er fantastisk – OG jeg får ikke kvalme. Jeg ryger stadig ned med et brag når virkningen aftager, men det er måske også fordi jeg har givet den 200%.

i_500_500_100_1350356741__lemon_tub

Nej til dagligt at jeg fundet ud af at jeg har LANGT mere glæde af Koffein. Det giver mig et spark i måsen – og virker uden bivirkninger. Jeg drikker iKKE kaffe, så for mig er det nødvendigt at tage det i pilleform – og her bruger jeg ALTID DISSE -Fra Gymnordic. (jeg kunne også drikke en liter redbull eller andet energi drik, men jeg træner enormt dårligt med en liter syntetisk boblevand i maven!)

caffe

Koffein piller er geniale, da de både giver et skud energi  men også et nøk til forbrændingen – total win win. SÅ hvis du ikke har prøvet koffeinpiller, ja så ville jeg forsøge mig med dem … de virker!

   

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort.

 

Næste indlæg

Hjemmelavet sukkerfri og hvedefri kammerjunkere